priyankachoprabeforeaftersurgery 44

چہرے کی پلاسٹک سرجری کرواکر پچھتانے والی اداکارائیں

ممبئی: فیشن انڈسٹری میں اداکاراؤں کا چہرے کی پلاسٹک سرجری کرواکر خود کو مزید حسین اور پرکشش بنانا اب معمول ہوگیا ہے۔ ہالی ووڈ ہو، بالی ووڈ یا لولی ووڈ اب تقریباً ہر دوسری اداکارہ کے چہرے پر پلاسٹک سرجری کے اثرات نظر آتے ہیں۔

تاہم کچھ اداکارائیں ایسی بھی ہیں جو چہرے کی پلاسٹک سرجری کرواکے خوش نہیں ہیں بلکہ اپنے چہرے کے خدوخال میں تبدیلی کرکے پچھتارہی ہیں۔ ان ہی میں سے ایک امریکن سپر ماڈل بیلا حدید ہیں۔

بیلا حدید

بیلا حدید نے ایک انٹرویو کے دوران 14 سال کی عمر میں ناک کی سرجری کروانے پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا تھا کاش میں نے سرجری نہ کروائی ہوتی اور اپنے آباؤ اجداد کی جانب سے ملنے والے خدوخال کے ساتھ چھیڑ چھاڑ نہ کی ہوتی۔

bellahadid

انوشکا شرما

بالی ووڈ اداکارہ انوشکا شرما نے بھی ایک فلم کے لیے اپنے ہونٹوں کی سرجری کروائی تھی۔ ابتدا میں تو انہوں نے سرجری کروانے کی ہی تردید کردی تھی، لیکن بعد میں انہوں نے سرجری کروانے کا اعتراف کیا تھا۔ اور سرجری کروانے پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا تھا میں چاہتی ہوں میرے مداح اس بات کو جانیں  کہ میں انسان ہوں پرفیکٹ نہیں۔

anushkasharma

پریانکا چوپڑا

پریانکا چوپڑا نے اپنی کتاب میں بتایا ہے کہ انہوں نے اپنی ناک کی سرجری کروائی تھی لیکن ڈاکٹر کی غلطی کی وجہ سے ان کی ناک کی ہڈی خراب ہوگئی۔ اس کے بعد وہ جب بھی آئینہ دیکھتی تھیں تو انہیں اپنا چہرہ کسی اجنبی کا چہرہ لگتا تھا۔ بعد ازاں اپنے چہرے سے مانوس ہونے کے لیے انہیں چند سال لگے۔ ایک خبر کے مطابق پریانکا کی سرجری خراب ہونے کی وجہ سے ان کے ہاتھ سے 7  فلمیں نکل گئی تھیں۔

یہ بھی پڑھیں: -   پی ایس ایل اور انگلش ٹی ٹوئنٹی بلاسٹ

priyankachopra

کوئینا مترا

بالی ووڈ ڈانسر و اداکارہ کوئینا مترا نے ایک انٹرویو کے دوران بتایا تھا کہ انہوں نے اس وقت خوفناک تجربہ کیا جب ان کی ناک کی سرجری خراب ہوگئی۔ رپورٹس کے مطابق سرجری کے بعد اداکارہ کی ناک کی ہڈی پر سوجن آگئی تھی جسے ٹھیک کرنے کے لیے انہیں مزید سرجریاں کروانی پڑیں۔

koenamitra

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں