Business Plan 294

2021 ءمیں پاکستان میں کاروبار کے طریقے (حصہ اول)

حیرت انگیز طور پر ، پاکستان ایک ایسا ملک ہے جہاں آپ کسی بھی پوش علاقے میں آلو کی چپس کی ایک ٹوکری کے ساتھ ایک دن میں 3 سے 5 ہزار روپے کما سکتے ہیں۔ اس کی بڑھتی آبادی اور 70 ملین سے زیادہ درمیانی طبقے کے صارفین طاقتور ایجنٹ ہیں جو پاکستان میں جدید کاروباری خیالات کو حقیقت میں بدل سکتے ہیں۔ آپ کو بس یہ کرنا ہے کہ ایک بہترین کاروباری آئیڈیا کے ساتھ اپنے کاروبار کی شروعات کرنی ہے۔ کاروباری شخصیت کے مطابق ، اگر کاروبار کے دیئے گئے معیارات کو پورا کرتے ہیں تو ہر کاروبار کا تصور لاجواب ہوتا ہے۔

1۔یہ کوئی مشکل  حل کرتا ہے (یہ معاشرے میں کوئی ضرورت پوری کرتا ہے)

2۔یہ توسیع پذیر ہے (آپ اسے بڑھا سکتے ہیں ، اسے مضبوط بناسکتے ہیں ، اسے پھیلا سکتے ہیں ، اسے سکیڑ سکتے ہیں ، محدود کرسکتے ہیں)

یہ منافع بخش ہے

3۔کاپی کرنا آسان نہیں ہے (اس کا مطلب ہے کہ آپ اس میں کوئی انوکھی چیز شامل کرسکتے ہیں)

4۔یہ آپ کےشوق  کے عین مطابق ہےاور آپ کو اپیل کرتا ہے

اگر آپ بھی  9 سے 5 نوکری سے تنگ ہیں اور اپنے کاروبار کےمالک بننا چاہتا ہے تو یہ تحریر آپ کے لیے ، آپ اسے مکمل پڑھیں ۔

ایمانداری سے بولیں تو ، زیادہ تر ہمارے ملک میں یہ ملازمتیں  9سے 5 تک کام کرا کے بھی اس کی ادائیگی اچھی طرح سے نہیں کرتی ہیں۔

تاہم ، خود کو بورنگ 9 سے 5 نوکری کی پریشانیوں سے بچانے کے لیے، آپ ہمیشہ کاروباری منصوبے کا انتخاب کرسکتے ہیں۔ لاکھوں کاروباری نظریات موجود ہیں ، ہر ایک مختلف صارف طبقہ کو ٹارگٹ کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: -   سیف علی خان نے کرینہ سے کامیاب شادی شدہ زندگی کا راز بتادیا

1۔جائداد کی خریدو فروخت

ریل اسٹیٹ کی سرمایہ کاری پاکستان میں سب سے زیادہ مقبول سرمایہ کاری کا ایک موقع ہے۔لوگ خاص طور پر زمین خرید کر کچھ وقت کے لئے چھوڑ دیتے ہیں۔ وقت کے ساتھ ساتھ ، جائیداد کی قیمت میں اضافہ ہوتا ہے۔ رہائشی اور تجارتی علاقے پاکستان میں جائداد  کی غیر منقولہ سرمایہ کاری کے دو عام طریقہ کار ہیں۔ جب قیمتیں عروج پر ہوں تو مارکیٹ کی قیمتوں پر نظر رکھیں اور پراپرٹی فروخت کریں۔ اس طرح ، آپ زیادہ سے زیادہ منافع حاصل کرسکیں گے۔

جائداد میں غیر منقولہ سرمایہ کاری کا ایک محفوظ طریقہ ہے کیونکہ آپ کو پراپرٹی کی مکمل ملکیت حاصل ہوتی ہے اور سب سے اہم بات یہ ہے کہ زمین ایک ایسا اثاثہ ہے جس کی قیمت عام طور پر بڑھتی ہے۔ اس کے علاوہ ، جائیداد زیادہ منافع حاصل کرسکتی ہے.

2۔ مرغی خانہ (پولٹری فارم)

پولٹری کے شعبے میں تقریبا 15 لاکھ افراد کے لئے روزگار اور آمدنی پیدا ہوتی ہے۔پولٹری سیکٹر پاکستان کے زراعت پر مبنی شعبے کی ایک انتہائی منظم شاخ ہے۔ اس کی شرح نمو سالانہ 10-12٪ ہے۔گوشت کا کل استعمال کا 40-45٪ پولٹری مصنوعات سے حاصل کیاجاتا ہے۔پولٹری کے کاروبار میں چار بڑے شعبے شامل ہیں:

چکن کی افزائش / ہیچری

گوشت کی پیداوار / برائلرز کی افزائش

انڈے کی پیداوار / افزائش نسل

پولٹری فیڈ پروڈکشن

اب ، اگر آپ کو یقین ہے کہ آپ انتظامی اور مالی طور پر چاروں ڈومینز کو سنبھال سکتے ہیں تو ہماری طرف سے گڈ لک! اور اگر نہیں تو ، آپ خود پر بھروسہ کرسکتے ہیں اور ان میں سے کسی ایک مرحلے میں کود سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: -   نئے زمانے کے شیخ چلی

3۔ کافی شاپ

 خام تیل کے بعد دنیا میں سب سے زیادہ مانگ والی چیز کافی ہے۔ پاکستان میں ، پچھلی دہائی کے دوران اس کاروبار میں اعداد و شمارکے مطابق تین گنا اضافہ ہوا ہے ، اور دلچسپ بات یہ ہے کہ اس کاروبار کا محور صرف مہنگے اور مقبول برانڈز کے ہاتھ نہیں رہا۔ سب سے پہلے یہ کاروبار کرنے کے لیے آپ کو درج ذیل کی ضرورت ہو گی۔

سرمایہ کاری

افرادی قوت کی ضرورت

جگہ کی ضرورت

سامان کی ضرورت

دوسرے اخراجات

4۔ڈیجیٹل مارکٹنگ سروسز

آج کی دنیا میں ، کون ترقی نہیں چاہتا؟ سوشل میڈیا کے ضرورت سے زیادہ استعمال کی وجہ سے ، سوشل میڈیا پلیٹ فارم بڑے پیمانے پر ڈیجیٹل تشہیر کے لئے پہلے آپشن بن کر سامنے آئے ہیں۔لہذا ، ایک چھوٹی سی ڈیجیٹل مارکیٹنگ فرم کا آغاز ایک حیرت انگیز خیال ہے۔

کاروبار کی منصوبہ بندی

اپنے ہدف والے سامعین کی شناخت کریں جو آپ کی خدمات کو استعمال کر رہے ہیں۔ اگرچہ ڈیجیٹل میڈیا ہر کلائنٹ کے لئے یکساں ہے ، لیکن اس کی حکمت عملی کلائنٹ کے حساب سے مختلف ہوتی ہے۔ لہذا ، یہ جاننا عقلمندی ہے کہ آپ کس قسم کے کاروبار کو آسانی سے فروغ دے سکتے ہیں۔

آپ کاروبار کے لئے کسی شراکت دار یا سرمایہ کار کو بھی شامل کرنا چاہتے ہیں۔ آپ نے یہ کاروبار کس شرائط اور کس طرح چلانا ہے یہ واضح ہونا چاہئے۔

آپ کے کاروباری منصوبے کو ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی صنعت کے تازہ ترین رجحانات کو مدنظر رکھنا چاہئے۔ صرف نئے آئیڈیوں کو اجاگر کیا جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: -   ڈراما ڈائریکٹر فاروق رند اور ان کی بیٹی امینہ فاروق سے گفتگو

آپ کے مقاصد کیا ہیں؟

آپ زیادہ سے زیادہ کلائنٹ کا انتظام کس طرح کرسکتے ہیں؟

آپ کو کتنے بڑے انسانی وسائل کی ضرورت ہے؟ وہ کتنے قابل ہیں ، اور انہیں برقرار رکھنے کا طریقہ؟

یقینی بنائیں کہ آپ کا کاروبار کا منصوبہ حقیقت پسندانہ ہے۔ اس سے ان لوگوں کے ساتھ تبادلہ خیال کریں جو اسے جانتے ہیں۔

5۔ ڈے کئیر سنٹر

اگر آپ بچوں سے اس حد تک محبت کرتے ہیں کہ ان کی دیکھ بھال آپ کو راحت بخشتی ہے، تو یہ آپ کے لئے سرمایہ کاری کا زبردست موقع ہے۔پاکستان میں ہر دفتر جانے والی عورت اپنے بچوں کی دیکھ بھال کے بارے میں فکرمند ہے ، کیوں کہ بڑے شہروں میں بھی اچھی اور سستی ڈے کیئر دستیاب نہیں ہیں۔ تو کیوں نہ اس موقع سے فائدہ اٹھائیں؟

دلچسپ بات یہ ہے کہ اس کاروبار میں کم سرمایہ کاری کی ضرورت ہے ، لیکن زیادہ جذبہ اور دلچسپی کی ضرورت ہے۔

جاری ہے۔۔۔۔۔

اردو ہماری اپنی اور پیاری زبان ہے اس کی قدر کیجیے۔
سوچ کو الفاظ کے موتیوں میں پرو کر دوسروں تک پہنچانا ہی میرا مقصد ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں