Back Pain 297

کمر درد ، وجوہات اور علاج

کمر درد جسکی آج کل عام شکایات ہیں یہ دراصل پسلیوں سے لے کر ٹانگوں تک جسم کے پچھلے حصے کے پٹھوں، نروز اور ہڈیوں میں پایا جاتا ہے۔

وجوہات:

جیسا کہ آج کل ہمارا کام کرنے کا انداز ہے کہ زیادہ تر بیٹھ کے کام کرنا جس میں بیٹھنے کا غلط طریقہ،پٹھوں میں تناو،چوٹ،موچ، زیادہ وزن اٹھاتے ہوئے جھٹکا لگ جانا،موچ آجا نا یا بڑھاپا اسکی  عام وجوہات ہیں۔ریڑھ کی ہڈی یا پچھلا حصہ جسم کا سب سے اہم حصہ ہے کیونکہ یہ پورے جسم کو ایک ساتھ باندھتا ہے اور ساتھ ہی ساتھ توازن کو بھی برقرار رکھتا ہے۔پیٹھ میں درد یا جلن ہر وقت آپ کو بے چین رکھنے کے علاوہ روزمرہ کے کاموں میں دشواری کا سبب بھی بنتا ہے۔پیٹھ کے نچلے حصہ میں درد مختلف وجوہات کی وجہ سے ہو سکتا ہے اس لیے

 اس کی مکمل تشخیص کے بغیر اصل وجہ نہیں جانی جاسکتی۔کمر کے درد کی کچھ بڑی وجوہات یہ ہیں:

۱۔ ریڑھ کی ہڈی میں سوزش (سپونڈی لائٹس)

۲۔ بڑھاپا (ایجنگ)

۳۔ شٹیکا

 ۴۔ مہروں کا ہلنا (سلپڈ ڈسکس)

۵۔ پٹھوں میں تناو (مسلز سٹرین)

۶۔حمل (پریگنینسی)

۷۔ پٹھوں /اعصاب کی چوٹ (نرو انجری)

۸۔ گردوں کے امراض (کڈنی  ڈیزیز/اپنڈیکس)

۹۔ موٹاپا (اوور ویٹنگ)

۱۰۔ جسمانی طور پر غیر فعال(فزیکلی ان ایکٹو)

۱۱۔ تناو (سٹریس)

Back Pain Reasons

علاج:

کمر درد کا مختلف طریقوں سے علاج کیا جا تا ہے مگر اس کے لیے سب سے ضروری ہے کہ پہلے اسکی مکمل تشخیص کر لی جائے کہ یہ کس وجہ سے ہے پھر اسی کے مطابق گھریلو علاج ، آرام، دوائیں  اور جسمانی علاج ، مساج اور جراحی وغیرہ کیا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: -   دنیا کا طاقتور ترین گیمنگ ٹیبلیٹ

خود کی دیکھ بھال / گھریلو نگہداشت سے علاج :- جب آپ کمر کے درد میں مبتلا ہوں تو ، فوری طور پر جو اقدام اٹھانا چاہئے وہ یہ ہے کہ سخت جسمانی سرگرمیاں کرنا بند کردیں اور کچھ آرام کریں جو درد سے فوری آرام فراہم کرتا ہے۔ نیند کے وقت گھٹنوں کے نیچے تکیہ لگانے سے پیٹھ کے نچلے حصے میں درد سے نجات ملتی ہے۔اچھی  نینداور صحیح طریقے سے سونا اور بیٹھنا  کمر میں درد کو کم کرتا ہے۔ کھینچنے اور سخت جسمانی ورزشوں سے عام طور پر گریز کرنا چاہئے کیونکہ وہ  جسم کی مخصوص جگہوں پر بے چینی کا سبب بن سکتے ہیں۔

Home Remedies

ادویات: – مارکیٹ میں کچھ ایسی ادویا ت بھی ہیں جن کے کسی ڈاکٹر کے نسخہ کی ضرورت نہیں ہوتی اور وہ  کمر درد کے علاج میں فائدہ مند ہوتی ہیں جیسے بروفن نامی ایک دوائی کمر میں درد کے لیے استعمال  ہوتی ہے اور اس سے فوری آرام میسر آتا ہے۔یہ بہترین قلیل مدتی علاج اور درد سے نجات دہندہ سمجھی جاتی ہے۔

medications

حرارت اور آئس پیک: – گرمی اور سردی کی تھراپی سوزش کو کم کرنے میں مدد کرتی ہے ، اس طرح کمر کے درد سے راحت ملتی ہے۔ آئس پیک اور ہیٹ پیک دونوں کو باری باری استعمال کیا جاسکتا ہے۔

Ice packs

چیروپیریکٹک علاج :–یہ علاج بنیادہ طور پر مہروں کی حرکت یا سوزش کو کم کرنے میں مدد گار ہوتا ہے۔ اس میں ہاتھ کی مدد سے سپائنل حرکت اور مختلف پوزیشن میں اس پر دباو ڈالا جاتاہے یہ بعض حالت میں تشخیص میں بھی مدد دیتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: -   زندگی خوبصورت بنائیں

Chiropractic

ایروبکس / ورزشیں: – کچھ مخصوص نچلے حصے کی مشقیں شفا یابی کو فروغ دینے کے لئے بتائی جاتی ہیں ، جیسے سست چلنا ، یوگایا تیراکی وغیرہ۔

aerobics

فزیوتھیراپی / مساج :- فزیوتھیراپی میں ورزش کرنے کی نسبت درد کم ہوتا ہے۔ کچھ الیکٹرانک جھٹکے یا کچھ الٹراساؤنڈ اور دیگر تکنیک کا استعمال درد سے نجات دلانے کے لئے کیا جاتا ہے۔ نیز ، کمر درد سے متعلق موثر امداد فراہم کرنے کے لیےمساج بھی خاص طریقے سے کیا جاتا ہے۔

Physiotherapymassage

ایکیوپنکچر: – ایکیوپنکچر تکنیک ، کمر کے درد کے لئے سب سے زیادہ سفارش کی جاتی ہے ، کیونکہ اس عمل میں اعصاب کو ڈھیلا کرنے کے لیے درد کے مخصوص حصے پر سوئیاں لگانا شامل ہوتا ہے تاکہ درد ختم ہوجائے۔

acupuncture

معمول کی جانچ :- روزمرہ معمولات میں کچھ چھوٹی تبدیلیاں جیسے جسمانی اچھی حالت کو برقرار رکھنا ، صحت مند کھانا ، متوازن غذا رکھنا ، ورزش کرنا اور بیٹھنے اور کھڑے رہنے میں بھی محتاط رہیں ، کمر کو سپورٹ دینے کے لیے مضبوط گدی رکھیں اور سوتے وقت تکیہ کو گھٹنوں کے نیچے رکھیں ،یہ سب کمر کے درد کو شدید نقصان سے بچنے میں مدد دیتے ہیں۔

Routine Checkup 

اردو ہماری اپنی اور پیاری زبان ہے اس کی قدر کیجیے۔
سوچ کو الفاظ کے موتیوں میں پرو کر دوسروں تک پہنچانا ہی میرا مقصد ہے۔

یہ بھی پڑھیں: -   سنی لیون کی نئی ویڈیو نے سوشل میڈیا پر ہلچل مچا دی

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں